facebook pixel מדריך: מה ה-mahsan עושה אחרת? - www.mahsan.co.il
Main logo הזמנות מתקבלות דרך האתר
אפשר ליצור איתנו קשר באימייל: info@mahsan.co.il
בטלפון: 072-3344500 (ימים א'-ה', 8:00-16:00)
בפקס: 077-5558685
ב-WhatsApp: 054-7887-911 (הודעות בלבד)
עגלת קניות

העגלה ריקה

מה ה-mahsan עושה אחרת?


2023-04-05 14:13:27
אם אתם כבר יודעים מה זה TPL, במדריך זה ננסה להסביר במה השירות של ה-mahsan שונה מספקי שירות TPL אחרים.

עסקים קטנים ובינוניים

הדבר העיקרי הראשון הוא המיקוד שלנו בעסקים קטנים ובינוניים. 
אם הפעילות שלכם קטנה יחסית, יהיה לכם קשה לקבל שירות מחברות המספקות שירותי TPL, או אפילו חברות שליחויות רגילות. גם אם יסכימו לתת לכם שירות, סביר שיציעו לכם מחיר שכנראה לא יהיה אטרקטיבי (בלשון המעטה), כזה שברור לשני הצדדים שלא תסכימו לשלם. 
מה זה פעילות קטנה?
כדי לקבל מחיר אטרקטיבי למשלוחים, צריך שיהיו לכם כמה מאות חבילות בחודש. לרוב ההצעה תכלול תשלום מינימום חודשי של אלפי שקלים שעסק קטן לא יוכל לעמוד בו.
כדי שחברות TPL יתייחסו אליכם, צריך שתהיה תעבורת מוצרים גדולה מאוד, הנמדדים לרוב בעשרות משטחים בחודש.

אצלינו ב-mahsan כמעט ואין מינימום. צריכים מדף אחד למוצר שלכם? כמה קופסאות פלסטיק? אין לנו בעיה עם זה. אחנו מעדיפים ורגילים לעבוד עם מוצרים קטנים.
יש לכם רק 5-10 משלוחים בחודש? גם עם זה אין בעיה. בנוסף, תהנו ממחיר למשלוח כאילו אתם שולחים מאות הזמנות.


מבינים אתכם

הבדל עיקרי נוסף הוא שאנחנו נמצאים אתכם באותו הצד. אנחנו מפעילים כמה אתרי מסחר אלקטרוני משנת 2011, כולם עוברים דרך המערכת של ה-mahsan. למדנו על בשרינו מה עובד ומה לא, מה לעשות כדי שהמוצר יגיע ללקוח כמה שיותר מהר ובצורה תקינה. פיתחנו שיטות עבודה שמקטינות את הטעויות במחסן. פיתחנו תוכנות וכלים שעוזרים לנו לבצע את העבודה בצורה יעילה ומהירה.

חברות TPL אחרות גדלו מתוך תחום המשלוחים, כך שהשירות שלהם יהיה מבוסס רק על המשלוח דרכם. החשיבה שלהם היא סביב המוצר הבסיס - המשלוח.
ה-mahsan מאפשר לכם לבחור בין כמה אפשרויות משלוח (שליח עד הבית, נקודת איסוף, דואר רשום) ואפילו אפשרות איסוף ישירות מהמחסן ע"י הלקוח הסופי. כנראה לא תמצאו מבחר אפשרויות כזה בחברת TPL אחרת. אנחנו משפרים את עצמנו כל הזמן ומוסיפים שירותי משלוח נוספים לפי הצורך ולפי הפתרונות החדשים בשוק.


גמישות

ישנם עסקים שמשתמשים רק בשירות השילוח ולא צריכים את שירותי האחסנה והאריזה.
לדוגמה, סופרים שמוציאים ספר ומחליטים לעשות הפצה עצמאית, מקבלים הזמנות, אורזים את הספר במעטפה מרופדת ושולחים אותו בדואר או עם משלוחן. משלוחן הוא בדרך כלל שליח עצמאי שלרוב יציע לכם מחיר אטרקטיבי יותר מחברת שליחויות איכותית. לרוב מדובר באדם אחד שמנסה להתחרות מול חברות ענק עם מאות רכבים ושליחים מנוסים. כמו שאתם מבינים, משלוחן אחד לא יכול לספק את אותה רמת השירות כמו חברת שליחויות גדולה ואיכותית. מבחינת זמינות, שירות, הגעה לכל כתובת בארץ וכו'.

ה-mahsan יוכל להציע לכם מסלול המאפשר המשך עבודה במתכונת שאתם רגילים. רק שבמקרה שלנו המשלוח מתבצע עם חברת שליחויות גדולה ורצינית. גם במקרה של משלוח דרך הדואר, לא תצטרכו לעמוד בתור, אנחנו נעשה את הכל. בנוסף, אנחנו עוקבים אחרי כל משלוח, מתזכרים את הלקוחות לקחת את החבילה מהדואר ופותרים בעיות מול השליחים במקרה הצורך. נוכל גם לארוז את המוצרים אם אתם לא רוצים לעשות זאת בעצמכם. לקוחות ה-mahsan יהנו ממחירים מוזלים עבור מוצרי אריזה שאנו מוכרים.

במסלול זה תוכלו להזין את פרטי המשלוח דרך מערכת ה-mahsan, או להעביר לנו רשימת אקסל עם פרטי הלקוחות ואנו נעביר אותו למערכת שלנו (בתשלום נוסף). לאחר שיש לנו את פרטי המשלוח, תוכלו להביא לנו את המוצרים, או לתאם איתנו שנשלח שליח לאסוף אותם מכם (בתשלום נוסף).

את הפירוט של כל השירותים הניתנים ע"י ה-mahsan תוכלו למצוא במדריך מבנה עלויות של שירות TPL.

שירות וזמינות

אנחנו בטוחים שנתקלתם לא פעם במקרים בהם אתם פונים לשירות של חברה ומקבלים תשובה רק אחרי כמה ימים, אם בכלל.
רוב החברות זנחו את הטלפון ומבקשים לפנות אליהם באימייל, צ'ט או וואטסאפ. גם אנחנו מעדיפים פניה כתובה כי אי אפשר לספק שירות איכותי ויעיל בטלפון. אבל המצב שלא תהיה תשובה מיידית בפניה לצ'ט או וואטסאפ בשעות העבודה של המשרד פשוט לא מקובל מבחינתינו. אנו מתחייבים לענות תוך דקות ספורות בפניה לצ'ט או וואטסאפ בשעות העבודה. תשובה באימייל תוכלו לקבל תוך מספר שעות. נסו אותנו :)

תוויות:


מדריכים נוספים:

  • מבנה עלויות של שירות TPL

    2023-04-03 17:53:07

    במדריך זה נסביר על שירותי ה-mahsan והעלויות.

  • מה זה TPL?

    2023-04-03 14:36:46

    TPL אלה ראשי תיבות של Third Party Logistics, או בעברית - לוגיסטיקה המנוהלת ע"י צד שלישי. כלומר, מישהו אחר מנהל לכם את הפעילות הלוגיסטית של העסק (אחסון, ליקוט, אריזה ומשלוחים).